Khamis, 27 Januari 2011

:: majlis persandingan ::

19hb disember 2010
SCC De Palma,Petaling Jaya:

alhamdulillah majlis psandingan aku ngan zura berjalan lancar spt yg drancangkan...perasaan takut sentiasa blegar dfikiran maklumla takut majlis xmjadi spt drancang..berkat doa semua yg tlibat n dberkati allah swt akhirnya majlis 2 bjalan lancar...fuuuhhh lega!!! perasaan aku naik pelamin  mmg gemuruh ttp ada la sbb first time naik pelamin sbg pgantin walaupon sblm nie aku pnh naik sbb jd pengapit tp suasana perasaan 2 bbeza la.

aku nk ucapkan tima kasih pd abah n mak krn byk mbantu aku mjayakan majlis nie...tanpa mereka bdua nie xkin majlis aku nie akn blaku..pd abg aku angah thanks sbb sponser skit barang hantaran...mahal 2!!! kpd shasha n emi jasa korang xkan aku lupakan,tima kasih krn bsusah payah utk mmastikan majlis nie lancar...(majlis korang nnt aku tolong) bkn janji tp pasti!!! kpd adikku uda tima kasih krn teman aku smpai lewat mlm (walaupon ko tido dulu dr aku).aku jgk nk ucap tima kasih pd seluruh ahli keluarga paklang n ucu,jasa n keringat kamu semua akan aku hargai...

aku jg nk ucapkan ribuan tima kasih kpd semua tetamu yg hadir terutama kpd tetamu vvip jemputan abah...walaupon aku xdpt bersua muka ngan pergurus besar pkns aku happy die sudi hadir.kpd rakan2 sekelas aku semasa sek men ajue,meq,linda n alia thanks krn hadir...kpd ex girlfriend aku yg sudi dtg (tkedu aku) bila tgk,hehehehe.xlupa jgk pd seluruh sanak saudara aku,kwn2,sanak saudara pihak wanita...TIMA KASIH byk2 krn sudi mmeriahkan majlis...

dan akhir sekali pd jurufoto2 majlis ayie,ad,yana....tima kasih byk2...nice pic




pasangan ideal

nice pic

kek perkhawinan

azura @ haszpapiezz

sessi potong kek

menjeling mata memandang

aku

ala2 poster sepet

bersama rakan2 baik pengantin wanita

keluaraga pihak wanita
azura
bersama pengapit... azly & yan

keluarga pihak lelaki





1 ulasan: