Khamis, 27 Januari 2011

:: Hari Pernikahan ::

18hb disember 2010
Masjid Tabung Haji,Kelana Jaya:

akhirnya aku sah menjadi suami kepada norazura abd khalil iaitu insan yg aku cintai n sayangi...
setelah hampir 2thn bercinta kami ahkirnya dsatukan jgk...dgn hanya skali lafaz (mmg aku xpercaya ) krn sblm majlis blangsung aku mmg gemuruh n goyang...hanya allah swt saje yg tau perasaan aku time 2 tp mujurlah sbelum majlis akad nikah blangsung aku didatangi oleh insan yg aku cintai,yg mjaga serta mdidik aku selama nie mberi kata2 azimat kpd aku...terima kasih MAK!!! aku jadi tenang slps ikot azimat 2...apa kata2 azimat tue...biar aku sorang jew tau.

kpd azura@haszpapiezz...tima kasih krn sudi mnerima aku sbg suami dlm hidup kamu...insyaallah aku akan cuba sedaya upaya menjadi yg terbaik dari yg terbaik utk kamu..
aku berdoa agar hubungan yg dibina ini akan kekal selamanya hingga akhir hayat....amin




saat mbatalkan wuduk

ciuman isteri untuk suami tercinta

ciuman suami buat isteri tersayang


  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan