Khamis, 27 Januari 2011

:: Happy Besday ::

25 januari 2011
Pak Ali Kopitiam,Danau Kota:

selamat ulang tahun kelahiran utk isteriku yg ke 26thn...semoga dpanjangkan umur dan dmurahkan rezeki.

hehehehe..aku telah rancang buat kejutan nie bsama2 adik aku uda,spupu aku shasha n emi...tkot jgk xmenjadi sbb bini nie slalu jgk tgk phone aku so sblm die nk pgg n tgk2 phone aku cpt2 la aku pgg buat2 nk msj org...aku call adik aku suruh bgtau caca pi beli kek xkisahla apa jenis kek janji sedap utk korang mkn sbb aku mmg xberapa mkn kek nie dan cari lokasi yg sesuai buat kejutan

apa yg menariknya bini aku xtau apa2 pon ttg rancangan aku krn aku bagi alasan pegi keramat sbb adik aku call aku die ckp die rindu kat aku n just lpk mkn bsama emi n caca...hehehehe....tpt kol 11 mlm aku smapai tmpat yg drancang...sdg bini aku asyik bbual smbil mkn die xsedar tepat kol 12mlm kejutan utk bini aku mnjelma !!!


azura & emi

azura & shasha

hadiah pmberian shasha n emi

asyik bbual

potong jgn xpotong

besday kek

aku n my besday girl

uda & azura

3 ulasan:

  1. hehhehehe..dh pandai ye wat kejutan...thanks yg teramat suamiku...love it so much..n smua yg terlibat..i luv u

    BalasPadam