Jumaat, 28 Januari 2011

28 hb januari 2011:

Syukur alhamdulillah aku msh bnyawa n dpt mneruskan hidup dmuka bumi ciptaan allah swt nie...

Hehehehe...hari nie hampir lewat aku bangun tido,nk kata tido lewat xjgk sbb aku tido awal mlm td...errmmm ntahlah sukar nk djelaskan!!?? nasib baeklah bini aku kejutkan klu x mmg lewat la aku bgun n lena smpai ke ptg agaknya aku hari nie...mcam biasalah rutin aku seharian...pagi2 haruslah antar insan tsayang pi ke tmpt keja bkn die xley pegi sndiri atau xpcaya pd die tp dah aku rasa 2 tggjawab aku sbg suami utk antar die lagipon aku rasa lbh slmt klu aku yg hantar...betol kan!!?? perjalanan ke tmpat opis bini aku hr nie ok n clear,xsesak spt hr2 laen (2 yg aku pelik) dan keta aku pon xmragam 2 yg lbh penting sbb sejak akhir2 nie asyik mragam jew....(merajok kot agaknya R&Z aku nie)...hehehehehe

Lepas jew selesai tugasan ptama...aku teruskan rutin harian iaitu mengemas umah n mbasuh baju (pakai mesin basuh jew) klu basuh tgn mmg xlarat aku,hihihihi...perasaan kecewa ada sikitlah sbb xdpt nk kemas n hias umah ikot idea aku krn skrg nie aku dok umah mak mertua aku...so aku kemas n hias mgikut kdudukan asal jew janji nmpak kemas...skurang2nya xlah pening sgt mak mertua,bini aku n adik2 ipar aku blik umah nnt...hehehehe

Tgh asyik aku mbaca suratkabar aku tlupa 1 tugas harian aku....patutla bising jew kat balkoni rumah rupa2nya anak2 aku nyer keja!!! aku ingatkan ada org btukang...Ya Allah...kesian tgk miney,mikey,mimey,lulu n baby mnahan klaparan...dsebabkan makanan pallet abis aku bagilah anak2 aku makan daun sup...hehehehe geli hati aku tgk gelagat anak2 aku bila time mkn...ilang rasa ponat n poning aku nie!!!

Dah selesai semua tugasan harian aku...la ni aku teruskan tugas rezeki aku plk..keja opis!!! poning aku ble aku tgk jew akaun client aku semuanya xbrapa bgos...bila aku call or msj tanya "nape x bukak akaun" "nape xjual" "nape xbeli" jawapan ttp sama "terlupa" n "busy"...lantak koranglah bukan aku yg rugi 1sen pon yg rugi korang jgk...yg penting aku dah ada duit bile korang mlabur walaupon xbyk tp cukuplah utk aku n bini aku...yg penting halal beb...

2 ulasan: