Selasa, 1 Februari 2011

: sakan di stadium :

29hb januari 2011
sabtu,shah alam stadium:

aku bangun awal jgkla...alhamdulillah aku dpt teruskan hidup spt biasa...aku capai tuala n terus masok bilik air mbersihkan diri...fuuuhhh sejuk gileeerrr air...mgigil satu bdn...hehehehe.selesai mandi n bsiap aku bsarapan pagi bersama-sama ngan my wife,mak n embah...menu sarapan yg mak aku buat pg ialah nie bihun goreng (mkanan kgemaran aku 2) n air teh o...sambil bsarapan smbil bcerita,rancak btol aku tgk bini aku bborak ngan mak n embah smpai aku pon xtahu apa cerita diorang nie sbb aku layan mkn bihun goreng kgemaran aku...hihihihihi...

lps solat zuhur aku btolak pi umah nenek aku...yg pling best ialah aku bwk keta perdana abah aku...first time spjg hidup aku...hahahaha...itu pun terjadi sbb abah aku tbawak kunci keta aku pi opis....hehehehehe klu x tak merasalah aku...syukur alhamdulillah bile tgk nenek aku sihat spt biasa...xdpt lpk lama n bborak sgt ngan nenek aku sbb aku nk kena pegi jumpa adik aku kt tmpt keja die kat pj...dlm pjalanan ke pj abah aku call ckp nk tukar keta tp aku kenalah dtg ke kampong sentosa sbb abah ada kat sana...aduuhhh...poning aku sbb aku xingat sgt jln ke sana maklumlah sekali jew pi sana...tepat kol 2.45ptg aku smpai tmpat keja adik aku nasib baek aku suruh die turun awal tnggu kat bawah klu jenuhlah aku tunggu...nasib baik adik aku tahu jln ke kampong sentosa klu x mampos aku 2...ku sangkakan  panas bpanjangan rupanya gerimis mgundang mati2 lah aku ingat adik aku tahu jln alih2 die pon lupa....hampeh betol!!! alih2 pjalanan aku bpandukan signboard ke kampong sentosa...huhuhu...akhirnya sampai jgk aku ke kampong sentosa....

kol 3.45ptg aku gerak pi ke tempat keja adik aku balik sbb nk ambik barang...(td die kuar tanpa pgetahuan)...ishh,ishhh...lama jgklah aku tnggu kat bwh menara pkns 2 n sempat jgk aku ke bilik air mbuang hajat...tau2 adik aku dah ada dlm keta...ntah bila dia turun aku pon xtau...pakai magik ke adik aku nie...destinasi aku seterusnya ke kelana jaya...adik ipar n bakal adik ipar aku dah menunggu kami  kat restoran cina muslim...dieorg nk blanja mkn katanya...errrmmm aku just minum air jew sbb xde selera plk nk mkn,bini n adik aku jew yg mkn...selesai mkn kiteorg teruskan pjalanan ke rumah kwn baik bini aku iaitu yan...sbb die dah tnggu kat luar...kesian lama die tnggu kdtgan kami...so aku serta yg lain teruskan pjalanan ke agenda utama iaitu ke stadium shah alam...!!!

alhamdulillah...xde sbrg masalah n jalan pon xsesak...tepat kol 6.30ptg sampai ke stadium shah alam...keta aku park kat luar bsbelahan giant shah alam...apa2pon tiket kena beli dulu...rm20 sorang!!! mahal bbanding musim lps...dah beli tiket aku,azura,yan,ude,azie n nizam pi jln2 cuci mata tgk gerai2 jaulan...niat hati aku mmg nk beli jersi tbaru selangor musim nie tp tpaksa pendam dulu sbb pling murah pon rm45 shelai...mahal2!!! adik aku jew yg beli jersi tbaru warna merah rm49 sbb saiz die xxl...tanpa pgetahuan aku n bini aku adik ipar aku pon beli jersi jgk tp jersi thn lps punyalah...murah sikit,hehehehehe...cuma hajat yan nk beli jersi selangor xksmpaian sbb xde lg kluaran saiz utk wanita...so die beli t-shirt hitam selangor jew...xkisahlah janji fanatik selangor!!! aku dpt call dr spupu aku die kata die dah smpai n dah ada kat pintu masok...so kiteorg pon pegi n mmg die dah ada kt situ...selesai bg tiket masing2 kiteorg ambik kptusan utk masok awal cari tmpat duduk...ramai jgklah pyokong selangor yg dah masok...bgitu jgk ngan pyokong kelantan...dah jumpa tmpt dudok yg sesuai kiteorg kena 'bookingkan' kerusi skali ngan kluarga ucu aku sbb dieorg lambat skit smpai...smbil mnunggu game start biasalah bila ada kamera dtgn mestilah pose!!! hehehehehe....

SELANGOR (0) KELANTAN (2)...itulah kptusan penuh...so terima jew lah..apa2pon aku mmg xpuas hati tol ngan mutu pgadil...mcm gampang!!! aku rasa ref ni kena sawan wisel kot!!! x pon cita2 die nk jd polis trafik tp xdpt...mmanjang tiup wisel kejanya...dahlah selangor kalah...rugi jew rasa bayar rm20...game selangor mcm taik cam bdk sekolah...!!! xde hala tuju...!!! yg bley dpuji sikit gunalan,asrarudin,hardi n shazwan...safee,amirul,safiq,razman,amri xmain cam biasa (berat poket maklumla byk dpt imbuhan)...iqbal,fadzli mgecewakan...yosri,fadzilin kena byk lg pdedahan n blajar...tp dlm geram2 n marah aku nie ada sorang player selangor nie yg bjaya mghiburkan hati aku n seluruh pyokong selangor...iaitu sritharan pemain jersi no 7...geli hati tgk aksi mamat sorang nie bila dpt bola...hehehehehe

s.sritharan i love u...hahahahahaha...!!!!! cam sial...!!!

nizam & azie



my wife

pose kat car park

pose bhampiran gerai2 jualan

sebelum beli tiket

pnyokong baru register

menanti penuh debar

ahli silap mata yg xberjaya

pose sbelum masok stadium

2 ulasan: