Selasa, 8 Februari 2011

:: sini sana situ ::

6hb febuari 2011
ahad:

Lps sarapan pagi...semua dah bsiap nk balik stelah smlm penat seharian...sblm bpecah mgikut haluan masing2 sempat jgklah singgah ke masjid putra,putrajaya...apa agy msing2 pose la kat dalam 2!!! stelah penat mjelajah 1 masjid kami semua teruskan pjalanan masing2...aku n bini aku teruskan pjalanan ke batang kali sbb nk hantar family ucu aku...adik aku si uda buat kptusan nk naek lori...die xtau camne rasanya dok dlam lori 2...syukur alhamdulillah pjlanan aku semua selamat n aku pon xpasti kol brapa aku sampai kat batang kali...sampai2 umah ucu aku apa lg yg aku cari...bantallah...hehehehe
Sedang asyik aku mlayan mata aku yg ngantok nie tiba2 makcu aku pnggil aku mkn...hah!!! cptnya makcu aku masak??? ada ilmu kew??? Hehehehe...rupa2nya baru aku tahu aku dah tlelap hampir 2 jam cam 2...just aku ingat aku nmpak si boboy pi beli ayam n sotong jew lps 2 ntah kemana aku pegi,hahaha...walaupon simple masakan makcu aku 2 tp ttp mnyelerakan aku,adik aku serta bini aku...ayam goreng,sotong sambal,kuah lemak,sayur kangkung goreng...menarik!!! lps mkn n berehat jap aku ambik kputusan blik kl sbb mak mertua bsama adik ipar aku serta nizam dah sampai n tunggu kat jakel masjid india...
Aku hantar adik aku dulu kat keramat sbb die dah xlarat nk ikot...lps hantar aku terus ke kl n aku park keta kat pertama kompleks...bjalan kaki ke jakel masjid india...smpai2 kat jakel mak mertua aku dh tpacak tnggu sorang2 kat dpn pintu..dah cam makguard plk aku tgk,hehehehe...azie n nizam pi beli surah yassin rupanya...
slps penat mmikirkan kain apa nk dbeli akhirnya dpt jgk jwpnnya...hehehehe....kelakar tgk gelagat mak mertua bsama anak2...lps maghrib barulah kami  btolak pulang ke rumah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan